• Akhisar Belediyespor İhsaniye'yi 3-0 yendi
      Türkiye Voleybol Federasyonu Kadınlar 2.Lig yarı final etabı B Grubu'nda Akhisar Belediyespori adence Boya Gölcük İhsaniye Spor'u 3-0 yendi.
    • Akhisar Belediyespor İhsaniye'yi 3-0 yendi
      22.02.2026 - 16:08 | Güncelleme:22.02.2026 - 16:08

      Türkiye Voleybol Federasyonu Kadınlar 2.Lig B Grubu son gün karşılaşmalarında Cadence Boya Gölcük İhsaniye ile Akhisar Belediyespor karşılaştı.

      Cengiz Göllü Voleybol Salonu’nda gerçekleşen karşılaşmada, Cadence Boya Gölcük İhsaniye 24-26, 25-27, 16-25 setlerle Akhisar Belediyespor’ a 3-0 mağlup oldu.
      Cadence Boya Gölcük İhsaniye- Akhisar Belediyespor: 0-3

      Salon: Cengiz Göllü Voleybol Salonu
      Hakemler: Sefa Öztürk, Ilgın Çakaloğlu     Gözlemci: Sevda Işık
      Yusuf Dereli, Ömer Gülyeşil, Merve Büktel, Yiğit İnan
      Setler: 24-26, 25-27, 16-25
      Set Süreleri: 84 dakika (27′, 35′, 22′,)

      Cadence Boya Gölcük İhsaniye: Melike Yıldız, Hatice Dikkatli, Zeynep Kavas, Irmak Ar, Nehir Dilek, Sudenaz Sızmaz, (Betul Mensur (L), İremnur Akgüneş, Şevval Avan, Ayşegül Kuruoğlu,

      Akhisar Belediyespor: Ceyda Çılgın, Sude Gönültaş, Cansu Berfin Akbek, Ezgi Güldallı, Selcan Partal, Zeynep Batmaz, ( İlayda Türk (L), Sıla Şahin (L)  Çağlanur Çakır, Meltem Kuyudere, Cansu Ayyıldız, Elif Öner,

      Haber ve fotoğraf: Tekin Ateşnal - Voleybolun Adresi

      Yorum Yazın

      Yorum yazarak topluluk kurallarımızı kabul etmiş bulunuyor ve tüm sorumluluğu üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Voleybol Aktuel hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.