08.10.2025 - 11:17 | Güncelleme:08.10.2025 - 11:17
Türkiye Voleybol Federasyonu (TVF) Kadınlar 2. Ligi’nde sezonun ilk maçına çıkan Hopa Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, evinde ağırladığı Superpool Fındıklı 1974 takımını 3-1 mağlup ederek sezona galibiyetle başladı.
2.Lig 14. Grup'ta yer alan Hopa Belediyespor ilk seti kaybetmesine rağmen maç boyunca üstün bir performans sergilerken taraftarlarının da desteğiyle güçlü bir oyun ortaya koyduğu maçı 3-1 kazandı ve ligin ilk haftasında önemli bir galibiyete imza attı.
Hopa Gençlik ve Spor Salonu’nda oynanan karşılaşmada ilk seti geride tamamlayan Hopa Belediyespor Kadın Voleybol Takımı, sonraki setlerde üstün bir oyun sergileyerek maçı 3-1 kazandı ve sezona moralli bir başlangıç yaptı. Karşılaşmanın setleri 19-25, 25-16, 25-18, 25-21 sona erdi.
Başkan Dr. Utku Cihan: “Filenin atmacaları ile gurur duyuyoruz”
Maçın ardından açıklamalarda bulunan Hopa Belediye Başkanı Dr. Utku Cihan, Hopa Belediyespor Kadın Voleybol Takımı’nın olduğunu belirterek şunları söyledi:
“Kapalı olan spor kulübümüzü yeniden hayata geçirmenin ne kadar doğru bir adım olduğunu bugün bir kez daha gördük. Filenin Atmacaları sezona çok güzel bir başlangıç yaptı. Takımımızın gösterdiği mücadele, azim ve birlik ruhu hepimize umut veriyor. Kadın sporcularımızın başarılarıyla gurur duyuyoruz. Burada önemli olan kızlarımızın başarılarından daha çok onların sporla ilgilenmeleri ve bu yolda kendilerini geliştirmeleri. Tüm hemşerilerimizi maçlarda tribünleri doldurmaya, kızlarımızı desteklemeye davet ediyorum. Bu kent kadınların gücüyle ve sporla gelişmeye devam etsin.”
Hopa Belediyesi olarak spora ve özellikle kadın sporculara destek vermeye devam edeceklerini vurgulayan Başkan Cihan, takımın sezon boyunca göstereceği başarılarla Hopa’nın adını duyuracağına inandığını söyledi.
İkinci Maç Samsun'da
Hopa Belediyespor, ilk kez yer aldığı 2. Lig'de ikinci maçını Samsun deplasmanında Sınav Koleji Samsun Spor ile oynayacak. 12 Ekim Pazar günü Samsun Mustafa Dağıstanlı Spor Salonu'nda oynanacak maç saat 14:00'de başlayacak. Samsun ekibi ligin ilk maçında Bayburt deplasmanında karşılaştığı Bayburt Gençlik Merkezi'ni 10-25, 21-25 ve 16-25'lik setlerle 3-0 yendi.
Haber ve Fotoğraf : Hayati Akbaş -Hopa /Artvin
Yorum Yazın